الثلاثاء، ٩ فبراير ٢٠١٠

رسالة


>>>>>>رسالة من جندى مصرى يشارك فى حرب الخليج الى حبيبته<<<<<


انا هنا بكتبلك من على خط النار
بكتب وانا واقف وسط خراب و دمار
بكتب يا حبيبتى علشان احكى كل الاسرار
لكن الاول قوليلى, ايه الاخبار؟؟؟
عاملة اية من غيرى,
ياترى حاسة بفرق؟؟
ولا حياتك من غيرى مافيهاش فرق؟؟

انا بقى من غيرك حاسس انى ضعيف
مكسور و حزيـــــن
زى الشجرة فى وسط خريف

عارف ,
هاتقوليى انى معنديش قلب
هتقولى ازاى بكتب بمزاج وانا وسط الحرب
ازاى اسأل عالاخبار و اكتب عالحب
من غير كدب ,

حبك هو اللى مصبرنى عالايام ديه
م انتى عارفة
انا عمرى ما مسكت سلاح ولا بندقية
ولا عمرى لعبت حتى عسكر و حرامية

دلوقتى بقيت فى الجيش و فى ايدى سلاح
زرعونى فى حرب مش حربى
و عايزنى ارتاح....
ده انا لولا حبك جوايا
كان عقلى زمانه راح...

عموما..... فى الختام,
يا ريت توصلى منى السلام
للاهل و الاحباب
و الجيران و الصحاب
و ادعيلى ميطولش الغياب........

المخلص.....
أ.أ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق