السبت، ١١ يونيو ٢٠١١

C.V.

الإسم :

ابداً ما كان المشكلة
و لا سؤال م الاسئلة
من غيره , بـيـه
الدنيا ماشية
و انا زى حلقة ف سلسلة

السن :

العمر عايشه و السلام
افرح فى يوم
احزن فى يوم
و يعدى يوم من بعد يوم
و لا مرة اعِد فى الايام

العنوان :

بحلم القى ليا مكان
وف مرة يبقالى عنوان
نفسى فى ضِل
نفسى فى خِـل
نفسى فى يوم القى الامان
امانة لو حد التقاه
يبقى يقولى عالعنوان

المهارات :

بعرف اخبى الحزن فى كمى
اجدع من احسن ساحر
و ارسم ضحكة و امسح همى
و ف قلبى الدمعة بتعافر
و اعرف اكبر
و اعرف اصغر
و اعرف اطول
و اعرف ااقصر
و اعرف البس مليون وش
و اعرف اكدب و اعرف اغش
و اعرف اعمل مليون حاجة
و اقول فى الاخر..مـعـلش
و اقدر اكون عاقل جداً
و ف لحظة اقلب مجنون
ممكن اتشائم جداً
و اتفائل برضه بجنون
و اقدر الف ف ثانية الكون
و اتلون يجى بميت لون
و اقدر اكون...

تعرف حاجة..
انا م الاخر كده ولا حاجة
ولا بتجنن
و لا بتلون
و لا بعرف حتى البس وش
و لا اكدب ولا حتى اغش
تعرف حاجة..
انا فاشل اصلاً فى الكدب
حتى لو هاكدب على حالى
اصلاً لو فيه كنت انا شاطر
ولا كان عمره هايبقى ده حالى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق